Vânzare online spațiu publicitar
Prezentare TOP CLASS - Ghid Comercial și Turistic al județului Mureș
Revista Top Class este editată încă din anul 2002 de către agenția de publicitate Unimedia, ce se mândrește cu o vastă experiență pe piața publicitară.
Ghidul Comercial și Turistic al județului Mureș conține reclame din toate domeniile de activitate și este structurat în două părți: una turistică, prezentând județul și informațiile turistice despre orașele importante (cu hărțile orașelor la final) și cea comercială, care este și cea mai vastă și care conține reclamele societăților comerciale și prezentarea acestora în ordine alfabetică a domeniilor de activitate. Pot fi publicate inclusiv advertoriale pentru societățile care doresc acest lucru.
Difuzarea revistei se bucură de impactul publicitar urmărit, datorită faptului că reviste Top Class se distribuie în toate zonele de interes public, cum ar fi: HoReCa (hoteluri, restaurante, cafenele, pub-uri, spa-uri, cluburi), secretariate, săli de așteptare (saloane, cabinete medicale, săli de protocol), camere de hotel, aeroport, săli de conferințe, târguri și expoziții și nu în ultimul rând în instituțiile publice. Avem plăcerea de a fi apreciați atât datorită impactului și a relațiilor comerciale cu societățile mari și mijlocii, cât și pentru calitatea grafică și a formatului A5 ușor de mânuit.
Prezentare TOP CLASS - Industrie Construcții și Amenajări România
După 13 ani de activitate pe piaţa de publicitate, revista TOP CLASS a lansat un nou produs destinat companiilor din domeniul industriei construcţiilor şi amenajărilor: TOP CLASS INDUSTRIE CONSTRUCŢII ŞI AMENAJĂRI.
Acest produs vine în sprijinul real al companiilor de specialitate din România, prin prezentarea acestora pe un segment mai larg de perceptabilitate pentru publicul larg. Companiile prezente în acest produs vor putea să se prezinte prin scurte editoriale, care să conţină informaţii relevante despre istoricul, profilul, realizările şi proiectele acestora.
Distribuţia produsului se va face prin factori de decizie la nivelul companiilor.
Mediatizarea în rândul cititorilor profesionişti este asigurată prin distribuţia către antreprenori şi reprezentanţi ai societăţilor de construcţii/amenajări interioare, furnizori şi distribuitori de materiale şi tehnologii pentru construcţii şi instalaţii, tâmplărie, birouri de arhitectură şi proiectare, grupuri de investiţii, ordonatori de credite, instituţii publice (ministere, primării, consilii locale/judeţene) şi private (companii de dezvoltare a proiectelor imobiliare, bănci, societăţi de asigurări, firme din sectorul hotelier, turism, transporturi, industrie, agricultură, servicii etc.).